Kdo vás ochranou značky provede?
Důvěryhodnost, finance a zákazníci. To vše může kterákoliv značka ztratit mrknutím oka. Jak se preventivně chránit a takovým ztrátám se úspěšně vyhnout? Nejen to se dozvíte na přednáškách našich řečníků, jejichž úspěchy a praxi vám přiblížíme níže:
Jan Suda
Jan Suda je v digitálním světě jako ryba ve vodě. Už 20 let se věnuje digitálním médiím a poslední roky působí jako Media Director v reklamní agentuře McCann Prague.
Jindřich Oukropec
Jindřich provádí na Univerzitě Karlově výzkum v oblasti dezinformací a jejich vztahu k firmám. V marketingu se pohybuje 10 let, nyní působí v komunitě Česko.Digital jako Brand Product Owner. Je součástí projektu zvyšující mediální gramotnost Zvolsi.info a mezinárodní platformy House Of Ethics. V roce 2022 organizoval první výstavu dezinformací v ČR.
Jan Klouda
Jan Klouda vystudoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Svoji kariéru spojil s Vodafonem v roce 2007 jako ředitel právního oddělení. Od roku 2011 je General Counselem společnosti a řídí tak právní záležitosti, compliance, podnikatelská rizika a korporátní bezpečnost včetně prevence podvodů, vyšetřování a business continuity.
Roman Čihalík
Kreativec, který toho spoustu dokázal. Za svou práci získal mnoho ocenění nejen na domácí půdě, ale i ve světě. Pracoval v uznávaných agenturách a pro velké značky jako třeba Mercedes-Benz, Visa nebo Nestlé. Vede kreativu v agentuře Symbio. Ve volném čase se věnuje projektu NELEŽ, který bojuje proti dezinformacím v online světě.
Anna Shakhdinarian, Kantar
Anna se marketingovému výzkumu věnuje už 15 let. Za svou kariéru nasbírala spoustu zkušeností v oblasti digitálních médií, kvalitativního výzkumu a technologických projektů. Nyní se naplno věnuje reklamě, efektivitě médii a budování značky pro klienty zaměřující se na média, IT anebo finance.
Jan Los
Jan Los si ve své kariéře vyzkoušel vlastní podnikání i práci v mezinárodních reklamních agenturách. V současnosti jako Chief Marketing Officer vede digitální transformaci ve firmě L'Oréal pro český, slovenský a maďarský trh.
Petra Dolejšová
Je advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Hledá cesty, kudy jít, ne důvody, proč se zastavit.
David Velechovský
David má v Seznamu na starosti rozvoj a komunikaci produktových novinek reklamního systému a zabývá se také regulací reklamy. Dříve působil v agentuře H1.cz, kde pracoval pro klienty jako Generali, Pneumatiky.cz, Megapixel nebo Slevomat, a poté v Seznamu zakládal konzultační oddělení Skliku.
Marek Bačo
Marek Bačo v minulosti pracoval na různých manažerských pozicích v oblasti digitálního marketingu. V současnosti jako Strategy & Executive Director v agentuře EssenceMediacom zodpovídá za spokojenost klientů, růst agentury i nasazování nových nástrojů. Jeho vášní však po celá léta zůstává hledání a vytváření cest pro efektivní komunikaci.
Michal Vlasák
Michal Vlasák žije PR – už od roku 2003. Obor vystudoval na Univerzitě Karlově, kde v současnosti i přednáší. Několik let vedl reklamní agenturu Havas Prague a od letošního roku na volné noze jako PR konzultant pomáhá firmám s komunikací. Mimo jiné také bojuje proti dezinformacím v projektu NELEŽ.
Petra Jankovičová
Matúš Ficko
Petra v Praze založila a vedla kreativní agenturu Triad, kterou od nuly vybudovala na jednu z nejoceňovanějších nezávislých agentur. Ve volném čase se věnuje mentoringu mladých talentů i vzdělávání v reklamním odvětví. Od letošního roku jako prezidentka Asociace komunikačních agentur buduje silný a jednotný hlas komunikační branže.
Matúš je strategy planner v Triad Prague. Podílel se na řadě českých kampaní oceňovaných za efektivitu, inovaci a kreativitu. Roky pracuje na největších FMCG značkách Plzeňského Prazdroje a Mast-Jägermeister.
DEZINFORMACE •
ochrana •
důvěryhodnost •
NEBEZPEČÍ •
Prevence • FAKTA •
praxe •
Nenechte si nic ujít
Brand Safety Academy začíná od úplných základů, na které se nabaluje více a více konkrétních informací a rad, které můžete využít ve své firmě. Získáte tak kompletní přehled nejen o nebezpečích, ale i jasných krocích, jak situace úspěšně řešit. Kromě našeho programu si můžete užít i networking s tuzemskými odborníky a úspěšnými managery mezinárodních značek, a zjistit tak ještě více o tom, co vás nejvíce zajímá.
Koupit vstupenku